Виховна система Нетішинського ліцею № 3 як оптимальний простір особистісного розвитку школярів
Одним із ключових завдань педагогічного колективу є не лише створення, а й успішна реалізація дієвої моделі виховної системи, яка розробляється в кожному навчальному закладі. Чи можна говорити про ефективність її впровадження? Яким формам та методам позакласної виховної роботи надати перевагу: традиційним чи інноваційним? Відповіді на ці запитання можна знайти шляхом пошуку, спроб та помилок. Якщо система виховної роботи задовільняє потреби особистісного розвитку дитини, то можна говорити про якість надання освітніх (виховних) послуг. Це і є основний критерій, який визначає ефективність функціонування, реалізації системи.
Кожна виховна система може розвиватися успішно за умови використання інноваційних підходів до її реалізації. Кожен навчальний заклад орієнтується на свої досягнення, традиції, напрацювання та обирає ті методи, які успішно адаптували в учнівському, педагогічному колективах та є результативними.
Досвід діяльності нашого закладу переконує, що значною мірою його успішний розвиток пов'язаний з удосконаленням виховної системи через метод проектів. Але успішним цей метод є завдяки інформатизації виховного процесу, що дає можливість створити для учнівської молоді «розширену діяльність», в якій вона діє, пізнає і спілкується, тим самим освоюючи систему соціальних зв'язків та відносин.
Завдяки проєктам, що здійснюються сьогодні у нашому навчальному закладі, ми отримуємо результат — впевненість учнів у собі, адекватна оцінка власних сил та можливостей, вміння працювати у команді, правильно ставити мету, обирати шляхи її реалізації, досягати поставлених цілей.