В рамках проєкту «Як ти? Уроки з психології для школярів» практичний психолог Тетяна Сологуб під час заняття «Взаємодія в команді: конфлікти» допомогла учням 6 – А кл. розібратися з причинами виникнення конфліктів і можливими шляхами їх уникнення чи ефективного розв’язання. Учні поділилися своїми стратегіями виходу з конфліктної ситуації. А який спосіб найчастіше обираєте ви? Способи виходу з конфліктної ситуації «Черепаха» (ухиляння).«Черепахи» втікають і ховаються у свій панцир, щоб уникнути конфлікту. Вони відмовляються від власних цілей і тримаються осторонь як від суперечливих запитань, через які виникає конфлікт, так і від людей, причетних до суперечки. Їм легше втекти від конфлікту, ніж зіштовхнутися з ним. «Акула» (примус). Для «акул» найголовніше — власні цілі, а стосунки з людиною для них другорядні. Їх мало хвилює, чи вони комусь подобаються. «Акули» переконані, що конфлікти вирішуються тоді, коли хтось перемагає. Вони намагаються здобути перемогу, приголомшуючи суперників, нападаючи раптово, а також залякуючи або погрожуючи їм із позиції сили. «Плюшевий ведмедик» (згладжування). Для «ведмедиків» найголовніше — хороші стосунки, а власні цілі не мають для них великого значення. Вони прагнуть усім подобатися, щоб усі їх любили й цінували. «Лисиця» (компроміс). «Лисиці» невибагливі як у своїх цілях, так і в стосунках із людьми. «Лисиці» шукають компромісу. Вони жертвують частиною своїх домагань під час конфлікту й переконують іншого поступитися теж якоюсь частиною своїх цілей. «Лисиці» шукають такого рішення, щоб обидві сторони отримали «золоту середину». «Сова» (перемовини). «Сови» розглядають конфлікт як проблему, яку треба розв’язати, і шукають таке рішення, яке б задовольнило їхні власні цілі та цілі протилежної сторони. Вони не заспокояться, доки не буде знайдено рішення, яке б задовольнило їх самих та іншого.